Fraser Hill Trip’s – Jan 2009 [Volume 2]

dsc_4403

Ermmm… kembali lagi Edisi ke2 kali ini..dengan tema JJJM (Jalan Jalan Jamu Mata)..bestkan.. tema terbaru kali ni ..sibuk sgtkan..ammmbeekk.. bab kata hazer… tak pe la janji bahagia kan… sekrang ni mari kita jamu mata dengan pemandangan bangunan yang begitu menarik di Fraser Hill.. kalau korang nak tau ..skrg ni pkul 129am/18Jan09..dah tak leh nak biut katanya ..selepas menonton Movie kat HBO-Galaxy Ampang.. Citer Outlander..pi tgk ngan Zack.. thanks sbb belanja makan tadi erk…

dsc03933

Sampai jek..korang akan dapat melihat landmark Bukit Fraser yang begitu gah di sana.. kalau tak ambik pic ..jgn berangan kata dah sampai…

dsc_43631

Suasana di waktu pagi depenuhi dengan kabus kasih sayang namanya…..

dsc03938

tugu4

Pos Office yang ada kat sana..kelas kan? Okla buat org yg suka hantar poskad tu kan.. boleh la pos kat sini.. kalau aku tak kuasa..baik email jah kan..

dsc03967

dsc03988

Ni pulak rumah idaman kalbu..cantik betul design dia… aku nak jugakla umah macam ni..cepat sapa nak derma? cantik ke?

dsc03983

dsc_4361

Suasana pagi yang penuh kabus…. Okla dah ngantuk la ni.. kalau ada umur ..kita berjumpa lagi dalam JJJM edisi seterusnya… mahdudah !!!

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: