Anugerah Juara Lagu – AJL23

Biasa la tu..apa yang biasa ntah.. pada hari AJL 23 tu, Jan 18th, 2009..aku ngan hmate aku pergilah tanda sokongan kepada Idola aku yang amat ku sayangi, kak Ziana Zain.. dilaporkan kira2 10000 penonton hadir memeriahkan majlis..walaupun sesak tapi aku bersyukur sbb join ZF’s dan semestinya lega sedikitla sbb semuanya diaturkan dengan baik sekali..dari segi arrangement tempat duduk dan segalanya…

Ulasan AJl23 secara ringkas: Walaupun keputusan tak memihak kepada Idola aku, tapi aku tetap berbangga dan berpuas hati dengan showmanship yang ditunjukkan kak G walaupun dikategorikan artis veteran berbanding calon2 lain AJL23 itu.. sehinggkan hampir menitiskan air mata syahdu tanda terharunya melihat persembahan kak G– she still outstdanding and superb !! Viva forever bak kata ‘Spice Girls’….

 ** New ** Klik untuk view video or mp3 kak G…

Berikut koleksi yang teramat aku kagumi bagi Idolaku (Kredit utk Minag Jinggo..sorryla sbb tpaksa edit dan buat copyright sendiri certain pic sbb kiter punya tak clear sgt..)

Keputusan penuh:

# Persembahan Terbaik – Faizal Tahir (Sampai Syurga)  Live AJL23
 
# Vokal Terbaik – Faizal Tahir (Sampai Syurga)
 # Kategori Etnik Kreatif – Farawahida (Persoalan Cinta) Live AJL23
 # Kategori Balada – Faizal Tahir (Sampai Syurga) 
 # Kategori Pop Rock – Meet Uncle Hussein (Lagu Untukmu) Live AJL23
 # Juara Lagu 23 – Meet Uncle Hussein (Lagu Untukmu)

Berikutnya .. ku kongsi serba sedikit suasana di malam yang penuh bersejarah itu.

Photo 1: Begitu sporting Zf’s

 

 

 

 

Photo 2: Gigih menunggu untuk idola masing2

 

 

 

 

Photo 3: Ramainya umat manusia

 

 

 

 

Photo 4: Ketika MUH dijulang as Juara AJL23

 

 

 

 

Rasa2 nak tgk video klik kak G perform..klik sini

3 Comments »

  1. ina said

    tarak pun muka aku
    hahahahaha

  2. azzhar9009 said

    mmg dah tiada dlm cam kay..nak wat cam ne.. huuh

  3. ina said

    sian kan
    huuhhu

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

